utorok 27. februára 2018

jedna a dvadsať

"Možno už vyzerám aspoň na osemnásť".


Smejem sa pri písaní týchto riadkov.

A čo sa zmenilo za ten rok?

všetko a nič

  • zostarla som o rok (nepochybné)
  • spravila veľké rozhodnutia
  • zašla mimo svojej komfornej zóny a zistila som, že to zvládnem aj sama. v cudzine.
  • naučila sa byť sarkastickejšia. (vďaka Kaťa)
  • lietadlo sa pre mňa stalo prirodzeným dopravným prostriedkom
  • turistika sa stala jedna z povinných aktivít mesiaca - hocikde
  • pranie začalo byť moje hobby (akože fakt, normálne zapnúť pračku, akože žienka domáca.)
  • spravila výhodnú apple kúpu z ktorej sme sa všetci poskladali. - materiálna topka roku 2017 sorry
  • naučila sa byť úprimná. Úplne. 

        a čo sa, samozrejme, nezmenilo?

Stále je to tá Dominika, ktorú keď stretneš na ulici, pravdepodobne ťa ani nepozdraví, pretože je v myšlienkach, spomienkach, premýšľajúc nad tým, čo so životom. Stále extrovertne introvertná túžiaca po láske ako z rozprávok, otherside feministická koza, ktorá nestíha vlastne ani spať viac ako 6 hodín. Stále tá, ktorá je maximálne trafená, sarkastická, ktorá sa nedokáže hnevať na ľudí viac ako 10 minút. Dominika, ktorá neobsedí na zadku ani päť minút a 12 hodín v lekárni bez ľudí je pre ňu najväčší možný trest.
Tá, ktorá si vypočuje tvoje problémy, ale nijak ich nevyrieši, ale aspoň som ťa vypočula.
Tá, ktorá ma strach vojsť do miestnosti prvá, ale v živote by si si to o nej nemyslel.
Tá, ktorá vie byť z jedného dňa na druhý najpesimistickejší človek na svete.
Tá, ktorá chce ľúbiť niekedy až príliš.
Tá, ktorá miluje čiernu a eleganciu.

A tak mám dnes narodeniny. 
Vďaka Bože, že som sa ich opäť dožila. 










Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Každý komentár mi vyčarí úsmev na tvári :)