štvrtok 29. júna 2017

DEAR DIARY | túžiť po peknom lete.

Niekedy to býva tak, že človek čo najviac ťukal do klávesnice o pozitivite a láske sa dostane pod bod mrazu a ani samotné leto a voňavá lúka mu nepomôže. Potom prichádza na rad bezvýznamné potĺkanie sa svetom a hľadanie novej budúcnosti. Mehe... alebo sa na to (ne) môžeme pozrieť inak. Šibe jej ? Hej šibe. Zlomená a pokorená srdiečkujem čo všetko chcem zažiť. Toto leto. (odvážna výzva)

♥ chytiť auto za volant, pobaliť si deku a ísť piknikovať s knihami
♥ ísť si opekať a sledovať západ slnka, spievať si chválospevy
♥ nezomrieť na 12-kach v lekárni (a viacej si to vážiť)
♥ behať znovu bosá po potoku, cítiť chladnú vodu a mať zimomriavky po tele
♥ vidieť more.
♥ viacej sa modliť a nájsť svoje usmievavé ja
♥ prečítať všetky nakôpkované knižky, ktoré sa na KU nestíhajú čítať
♥ fotiť a písať
♥ zažiť skvelý týždeň na Detskej univerzite
♥ ísť na každý festival, ktorý bude v ponuke. (prosím poťahaj ma so sebou)
♥ plánovať spontánne výlety - za hranice.
♥ vyliečiť srdce zo smútku
♥ tráviť čas s dobrými ľudmi

A potom som cestovala. Smutná a opustená. 
Pýtala som sa Ho, že čo mám v živote ešte čakať.
Nastane to čo čakám? Pozrela som sa von oknom.
Bola tam dúha.
A potom som cestovala. S Ním a pokojná.


Prihlásil si sa už na KECY? 
Nie? Máš posledný deň!







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Každý komentár mi vyčarí úsmev na tvári :)