piatok 28. októbra 2016

DEAR DIARY | Žena.

Na svete je veľa komplikovaných vecí. Už len slovo komplikovaný znie komplikovane.
Ale jednu vec, ktorú potvrdím za každým je, že byť ženou je asi najťažšia úloha.
Nechcem byť žena. (a potom zas chcem byť žena) 

Kto sa má v tom bordeli dofrasa vyznať? -žena

Áno som žena:
mám veľa emócií a neviem ich koľkokrát napratať do stavu " buď kludná"
neviem spať keď ma niečo trápi aj celú noc, lebo si proste neviem rozkázať,
rozplače ma všetko- hnev, radosť, filmy, pes, počasie a potom muž nevie kedy plačem fakt.
radšej svoje emócie píšem ako rozprávam, pretože skôr ako
dopoviem čo ma trápi sa samozrejme rozplačem (synonymum slova rozplakať sa?)
aj ja čakám na rozprávku snov a na princa na bielom koni
na môj hepy ending, ktorý možno ani nepríde, lebo kto by chcel umrnčanú Myrtu.aj ja stalkujem instagram a nervačím keď nemôžem byť niekde, lebo zaprašivená dedina.

Áno také sme, nie všetky, ale isto si picnete dole komentár typu "hovoríš mi z duše".
Nelezie ti to na nervy? To aká si? Och. schizofrénia

Nie, dnes načakajte motiváciu, dnes ju potrebujem ja.
Dnes som žena, ktorá trucuje o 23.26 a snaží sa vykecať si emócie z hlavy,
aby zajtra ráno vstala a ťahala dvanástku s úsmevom na tvári. - ďalšia schopnosť ženy

Hľa, aj takáto som, neodsúď ma denníčkoví priateľ.

2 komentáre:

  1. Stále som bola emočne stabilná ale mám "rozplačemakompletvšetko" obdobie, a tam neni pomoci, Emka sa občas zasekne na mŕtvom bode dezorientovaná vlastnými emóciami. Chápem ťa a tie bezsenné noci... No pravidelne :D drž sa

    OdpovedaťOdstrániť

Každý komentár mi vyčarí úsmev na tvári :)