pondelok 16. mája 2016

Tatranská očista cez akademický, akoinak.

Zaujala som pozíciu na posteli zakopaná medzi knihami. 
Nevadí Baša si strihá papieriky s obsahovými látkami- školahrou .
Veď praktické maturity, prakticky nožničkami strihať vie. Dobrá Baška.

Radosť mi robia lososové ruže (matka si vymyslela farbu),
ktoré mi pripomínajú, že mám najsamlepšieho muža. klud
a pocit, že za pár týždňov vás tu všetkých prítomných
budem spamovať z mojej rodnej hrude, Grécka. (znova)

Ako správny študent som nesprávne trávila akademický týždeň,
hľa nájsť ste ma mohli niekde medzi veveričkami v Tatrách. Niežebysom 
bola taká aktívna a hľadala všetky tie sprosté buriny (čo mám vedieť na maturity)
v prírode, ale Baša zavelila, že "buď výlet" a výlet bol.

Mimochodom pre všetkých nevedomích ľudí,
ktorí sa pseudálne zaujímajú o môj život a nevedia
kto je Baška, nie, nie je to môj imaginárny priateľ,
je to moja spolubývajúca na posledných pár dni 
a fotograf (najčlovek) pre moju budúcnosť.

*späť do normálnej veľkosti*
Ako to už býva zvykom, každý instante naladený človek,
nevydrží bez instagramu instatne ani týždeň.
Čuduj sa svetu vydržala som 2 mesiace slovom
dva (nič moc) bez toho požierača rána, véckových páuz,
či dobrú noc chvíľ. Žiaľ, psycho maturitný čas robí svoje a
sklamanie nastalo v momente keď som zazrela svetlo sveta - nový
dizajn instagramu. Čo už, riekla




fotila Baška 










Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Každý komentár mi vyčarí úsmev na tvári :)