piatok 15. januára 2016

Favourites | January 2016

Som znova  l i p t o v n e  pozitívna, teda hen hore Slovensko melancholicko pseudálna a ostávam s pozdravom za týždeň a dačo z Martina. Nič nové sa neprihodilo iba Rúfus, ktorý spravil z dreva symbol života, ale to ešte nevedel, že naša poväčšia etnická grupa bude kričať ŽELEZO! ( if you know what i mean) Nebudem znásilňovať realitu našej slovenčiny- toť maturitne preladená liečim moju dušu vetraním mojej peňaženky v hriešnych obchodoch s oblečením, či tabuľkami čokolády. a to nemám ani skúškové


Lenže ani tie výpredaje niekedy nestačia, nemám ti vlastne o čom ani písať, ja len  blábolím. Rozmýšlam, že by som sa mala znova obohatiť o kultúrnu vložku nejakej divadelnej inscenácie v našom noblesnom esendé
Alebo sa p r e s ť a h o v a ť. Pretože v tejto nudnej podzoborskej kotline, nie je človeka, ktorý by ma v piatok večer zavolal von. Zdravím všetkých čo ste v prdeli nad 60 km odomňa vzdialený. ( this is not joke ) A tak hútala som a vyhútala som, čo do nového roka na blog. Prišla som k záveru, že sa tu nenápadne objaví nová rubrika favourites. Isto to každý pozná: pár rozkošností mesiaca, ktoré ma zaujali, s ktorými sa podelím (very important and useful omfg. who cares?) Nie som prvá a určite ani nie posledná, pretože blogosféra sa rozrastá ako Luník 9 (let's celebrate! )

A čo rozsvietilo moje oči v mesiaci Január(ktorý sa ešte nekončí, ale Dominika ho už silno chce ukončiť)



#1: krém značky  Yves Rocher - keď na mňa Lucka vytiahla túto vanilkovú arómu, úplne som si ju zamilovala.
#2: Každý pravý Slovák by mal aspoň jednu sobotu v roku (ja každý mesiac) stráviť v Starej tržnici v Bratislave a kochať sa výrobkami od výmyslu sveta. I takéto milé zápisníky tam nájdeš hoho
#3: Z literárneho hľadiska by som chcela velebiť Nech Sneží od troch (ne)známych autorov (Green s jeho nezmyselnými príbehmi vládne svetu)
#4: Z Anglicka doručenô- giveaway vyhranô Lina and me- už len odskúšať.
#5:  to , že antistresové omalovánky sú vážne antistresové dokázať nemôžem, ale na zabitie hodín  n u d o u sú určite dobré. (ešte, že sa pripravujem na medinu)

a vy ako? prežívate ? či tiež len odpočítavate minúty do zvonenia od pondelka do piatku?

2 komentáre:

  1. Tie zápisníky vyzerajú nádherne! A gratulujem k výhre v giveaway, vždy to poteší. Nech sneží mám na čítačke, ale nejak som na Greena zanevrela, keďže ma z troch kníh, ktoré som prečítala naozaj zaujal len jednou. Ja prežívam január v miernom strese, že sa matura blíži, ale v miernom pokoji, že sa nemám čoho báť. Konečne mi došiel diár a tak tam zapisujem všetko možné od výmyslu sveta a som z neho najviac nadšená, keďže som nič rozkošnejšie nevidela ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. veruže, novoročné diare vedia potešiť! Vieš co na Greena treba mat chut- on ma takú zvláštnu tvorbu.

      Odstrániť

Každý komentár mi vyčarí úsmev na tvári :)