utorok 27. októbra 2015

o čom píšem? o ničom

Včera ma vyrazili z intráku,
včera som nepochopil dobu
ja slabý riaditeľ kto nemá chuť
občas sa do niekoho obuť.
(J. Urban) 

Viete ako spoznáte intrákového?
.
.
.
.
pýta od vás jesť.

5:40 (ak idem na nultú) zvoní prvý budík.*vypnem ho spím ďalej* 
6:00 zvoní druhý budík. *učiť by som sa mala, no ešte 10 minút*
6:30 zvoní tretí budík: v návale cikacieho šialenstva snažím sa dobiť na záchod
         * väčšinou sa tam biflia na farmakológiu*
7:00 intrákový rozhlas bije siedmu hodinu- život pod psa je slabý výraz
7:04snažím sa zachrániť posledné zbytky výživných raňajok * nátierky all day niga *
7:12 meškám na vyučovanie * nestíham napísať ťaháky * na lavicu-ako inak.
.
.
. niekde v priebehu dňa:
10:35 zisťujem nápadným spôsobom kto má čo jesť. Šunkové rožky, bueno radosti či salonky.
11:00 stále zháňam jedlo.
11:20 vyžobrala som si desiatu. Od Nikolky ako inak.
12:20 HURÁ OBED
* koniec prvej časti dňa*
12:52 znova meškám na vyučovanie- Mináriková, nevŕmájnd. V pohode ja som s tým v pohode. 
16:05 po troch rozbitých skúmavkách vraciam sa na intrák- hladná- s toľkou radosťou, že sa možem učiť ďalej *medicína bitches*
17:35 fagocitóza sa mi mýli s alelami a genotyp šiel spať, čakám na večeru, podotýkam- niesom hladná.
18:00 s radosťou zisťujem čo je na večeru: bravčové mäso- som bez večere.
19:00 dnes pojdem spať skorej * idem do sprchy*
19:30 po dlhej myšlienkovej sprche: 80% stojím v sprche len tak a 20% sa umývam, si sadnem na zem a chytám wifi ktorá nejde- sociálne stránky dobíjajú svet. Už dobili. Domov je tam, kde sa wifi volá tvojím menom. (Trolejbus ? čo? seriously?)
21:00 som hladná.
22:00 stále som hladná.
23:00 nemám niečo jesť ? Kašlem nato idem spať.

So: 

Poézia nebojuje, poézia sa hrá. Kope nejakú ligu
a kope ju sama za seba. Niet takej témy, ktorá by sa
v básni nemohla objaviť. Ba dokonca báseň ani nemusí
mať tému. Takže na otázku, o čom píšete, možete pokojne
zahlásiť: O ničom.
Nejde o tému. Ide o to, ako.

(pán Urban)


2 komentáre:

  1. Normálne netuším, čo si na ďalší rok počnem v takom chaose;D Mám strach! Seriózne!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež som ho mala :D po troch rokoch odísť.. pfú konči sa najlepšia kapitola moja života (joke)

      Odstrániť

Každý komentár mi vyčarí úsmev na tvári :)