sobota 31. októbra 2015

DIY | name cards to prom aneb jesenný svietnik.

Nebolo to dávno, keď som môj blog obohatila o nejaký DIY... asi pred naším letopočtom.
A tak v súčasnom čase, niekde v slovenskom zámockom kraji, odohrá sa veľavýznamný čin. Korunovácia udatných žien farmaceutickej fakulty. Stačilo by rozprávky.
Ako už všetci vieme, za 5 dní má naša trieda stužkovú (oznamká sú poslané na všetky možné smery) program je stále nedokončený, chaos zavládne asi až v piatok ráno keď sa každá budeme snažiť premaľovať na niečo krásne- bezpochýb. A tak tieto 4 dni krásnych prázdnin (posledných ktoré nevenujem učeniu) pilne pripravujem drobnosti na stužkovú. Rozhodne sa s nimi treba podeliť.


takže áno, menovky na stôl!
tomu komu sa zapáčili malá vsuvka ako si snimi počať:

Treba veľa piť a zohnať si korky (ale nie kúpite ich bársde)
kvetinky som kúpila v svadobnom salóne, fakt cute obchod s drobnotinkami.
POSTUP: 
1. na boku korku režem prierez ( od oka, len na toľko aby si tam zasunula papier)
2. na vrchu korku vyrežem dierku na kvetinky, pridáme sekundové lepidlo a kvetinu necháme schnúť radšej aj pól dňa. 
3. môžete bojovať so zasúvaním papiera do toho prierezu. (good luck nadávam tu už 2 deň, ale ide to)





a pre tých ktorý nemajú stužkovú ,
som robila pred 2 týždnami držiak na sviečky s jesenným nádychom


konáriky som lepila okolo poháru sekundovým lepidlom,
po častiach- nechajte ich radšej schnúť.

Dúfam, že som vám vnukla nejaké nápady.
A vy ste na tom ako? Máte na pláne stužkovanie? 


6 komentárov:

  1. Naozaj zaujímavý nápad na menovky! Asi by mi to nenapadlo, vyzerá to naozaj dobre :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To je skvelý nápad na menovky!
    a ten držiak na sviečku mám tiež :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tie menovky by mohli byť aj na svadbu, je to milé a dobrý napad :) asi začnem odkladať korkove štuple :D

    OdpovedaťOdstrániť

Každý komentár mi vyčarí úsmev na tvári :)