sobota 19. septembra 2015

V kotline zoborskej diali sa veci.

Neznášam keď mi do izby vletí mucha a trieska si hlavu o každý kúsok môjho nábytku.
Zo života farmakologického blogera si môžete zobrať jedine to, že učivo z druháku si nepamätá ani jedna z našej premúdrej triedy. -strašia nás matu(riť)kami
Nech to tu nesmrdí zas školou, začnime pikoškami:

1. ZOOT otvoril svojú novu výdajňu radosti (a po grejpovom zážitku sa tam fakt oplatí ísť)
   Kde? Nitra, Piaristická 10. (a tento víkend má silné 25% zľavy)
2. Smútok mi zahnal potulkami Nitrou. Tu
3. Dokonalá symetria sa rovná 0. - zistila som po opakovnom vyslovovaní tejto vety, že jej nechápem.
4. Našla som dokonalé šaty. Predsa nedokonalé- čo je to za svet, ktorý vyrába šaty ktoré sa nevedia prispôsobiť ženskej podprsenke? Aj to je problém ľudstva. Väčší než problematika imigranti.
5. Nastalo to obdobie: oznamkovanie o prichádzajíci stužkovej (chceš oznamko? píš mi.) A musím tu pochváliť jednu slečnu fotografku (podporte začínajúci účet)  z ktorej musí dačo byť, takže obrázková vsuvka niekde tam dole. 
6. Keď ti mám odporučiť krásny parfum, tak tento ľúbezný







a čo vy? ako prežívate
 devätnásty septembrový deň?

16 komentárov:

  1. Zoot by som chcela aj u nás! och ♥
    šatovo-podprsenkový problém poznám. a vie to naštvať. :D
    máš krásne vlasy :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veru, frázu " zoot by som chcela aj u nás" som vyslovila nejeden krát :D nakoniec som si to privolala. Ďakujem moc- aj ked snimi nie som spokojná (no skoro nikto si neváži to co má, všakže) :D

      Odstrániť
  2. Chcem oznamko!! Ja som taktiež v tejto fáze a úprimne to nemám rada, to celé oznamkovanie, fotenie a podobné hlúposti, určite tam budem mať fotku ako idiot a keď sa na ňu pozriem o rok, budem ľutovať, že som ten kúsok papiera niekomu dala -,- Inak krásne fotografie, ten kvetinový vzor všade je dokonalý ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dobre platí ! :) smer Humenné. To ti verím, vela ľudom to vadí ale ja som spokojná s fotkami a strasne ma baví takéto piplanie sa so všetkým :)

      Odstrániť
  3. Prvý outfit jedna nádhera! A ostatné fotky tak isto, klobúk dolu, krásny článok. :)
    http://valley-of-the-dollss.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jůů, krásné fotky! Máš moc krásné vlasy :)) U nás teď taky otevřeli výdejnu zoot, ale nechápu proč, když je každá objednávka teď s poštovným zdarma :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vieš co mozno preto aby si sa cítila ZOOT pozitívnejšie, a predsa ked je obchod človek ma možnosť spoznať len tak po potulkách mestom a nie po internete :)
      á ďaku!

      Odstrániť
  5. 19.září jsem byla dva dny po návratu z dovolené z Turecka, takže to jsem se měla naprosto perfektne :)
    www.getmovincz.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Keď ponúkaš oznamko, môžeš poslať aj mne do Žiaru :D inak fotky sú super, máš veľmi pekný kryt na mobile <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) pošli mi svoju adresu- na ask alebo instagram :) isto ti pošlem

      Odstrániť
  7. máš krísne vlasy :) zavidíím :)

    OdpovedaťOdstrániť

Každý komentár mi vyčarí úsmev na tvári :)