nedeľa 1. marca 2015

-sedemnásť plus jedna?-


     "Domča, povedz nám aký je to pocit mať 18!"

    *mlčky som si predstavila svoj život*

 " Hrozný! "

Neviem si predstaviť, že už sa nebudem hrať s hračkami, nudiť sa pred telkáčom, riešiť problémy  čo si obliecť zajtra (srandujem, to budem riešiť aj v 30-ke) nadávať na sprosté zákazy či frflať, že to jesť nebudem.
Všetko sa to zmenilo na: navar si sama, zarob si sama, rozhodni sa sama.... Tento mesiac bol pre mňa kritický pri tom február je jeden z mojich obľúbených aj keď je zima. No optimista povie mesiac skončil ide ďalší. A ako to už býva zvykom skončil sa mojimi narodeninami.

"Hej!! Zajtra mám narodeniny!!!"
* zakričala som ako 6 ročná okoloidúcej rómke*
"A koho trápia tvoje narodeniny?"


Rozplakala som sa a šla za maminou, ktorú som vtedy aspoň riadne pobavila. Koho by už zaujímali narodeniny 6 ročného dievčatka vrieskajúceho z balkóna. Skúsim zakričať teraz? Asi by som poslala samú seba do kelu aj s mojimi narodeninami. hahaha. No tieto narodeniny sú iné. Už len tým, že sú posledné v mojom "detstve" a prvé, ktoré som oslávila s kamarátmi a rodinou. Poznáte ten pocit keď vám niekto gratuluje a vy len počúvate čo všetko vám praje, nuž sa len usmievate?
" ... a aby si namiesto uhhhmmzačala hovoriť bré rááno!"

(dobré želanie, len problémom je, že moja lenivosť je ráno najospalejšia.)


No, takže si to zosumarizujme:

# trojrozmerná veličina počtu čokolád
# nespočítané množstvo vtipných či srdcervúcich prianí
# jedna depresívna osoba, ktorá nechce sedemnásť plus jedna
# jedno originálne prianie k "po narodkách"
# torta rozdelená do rôznych bydlísk
# počet piatkových kilometríkov sa rovná bez nehody
# heštag

" Nech ťa ohrieva, obkolesuje a objíma Božia láska, ktorá prekoná všetko,
 vyháňa strach a privádza k životu a šťastiu...
. "





(ono sa to načíta, len daj tomu čas)






                                                                                                                                                                             

                           sukňa- H&M
                           košela- TERRANOVA
                           šál- hand made by maminôčka



4 komentáre:

  1. Gratulujem :) Mňa oslava osemnástky čaká už takmer o chvíľu, a pravdu povediac - veľmi sa na to neteším :D Ale verím, že si si oslavu narodenín patrične užila :)
    beelievin.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. samozrejme, užila som si ju :) len ten ostatok už neviem nejak predýchať :D

      Odstrániť
  2. Prajem všetko dobré;D Ja budem mať 18 tento mesiac a desí ma tá predstava, lebo starnem a už asi nikdy nebudem taká mladá;D Bojím sa staroby a zodpovednosti, ja viem... krásne fotografie, osemnástky mojich kamarátov zatiaľ dopadli tak, že ja s mojim priateľom ako jediný triezvi sme museli niekoho ťahať domov a poviem ti, nie je to zábava ako by si niekto mohol myslieť... Dúfam, že ja si to zariadim tak sofistikovane ako ty;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. 99% ľudí ťahá z oslavy narodenín opitých ... ja som to 1% čo nie :D ale ďakujem ti za gratuláciu a dúfam, že sa s tou 18 zmieriš rovnako ako budem musieť aj ja, lebo čas nezastavíš ;)

      Odstrániť

Každý komentár mi vyčarí úsmev na tvári :)