pondelok 16. marca 2015

odporúčanô a H&M vsuvka

Takže dneska to bude o tom po tom. O všetkom čo ma napadne a vlastne o ničom.
Piatok som trávila v luxusnej kaviarni a čakala, že za vstup budeme platiť, naučila sa novým slengovím Piešťanským slovám (učte sa somnou ) :
          #1: keď je niečo príliš drahé odpadne ti z toho oblička /či pečeň?/
          #2: proste zpastačenci.. ja neviem. sme zpastačenci
Pochopili sme, že zrkadlovka nás nemusí vždy poslúchať, lebo sme nešikikiki, no predsa sa ľúbime.
Dozvedela som sa, že Grape je super vec (zas som odveci) a tento rok hádam aj Dominiku spatríte na tomto polahkom stretnutí mládeže. Wo-hó!
Sobotu som zabila na jednom konkurze. Jo doslova som ju zabila. Ukillerovala.... Aspoň som sa vyspala v buse cestou domov. A teraz mám pred sebou krásne dva dni prázdnin- posledných maturitných kedže na rok som na rade ja. Tešme sa všetci. A ak si maturant a čítaš toto, tak ti nebudem priať veľa šťastia ani veľa zapálených mozgových blán, budem ti priať len aby si vôbec deň pred tým zaspal.
Pondelok som vstala so slovami, že ľutujem svoj spánkový režim, no lebo sa nikdy nevyspím. Reku poviem si, že dnes pôjdem spať skorej, ale kedže ako jedna z posledných nezaujímavých ľudí idem na megašupafilmtoptopiek fifty shades of grey a prídem neskoro domov. Budem len dúfať, že vaše zrakové nadanie je zlé a neprečítate predchádzajúce littlebittle slová.



Odporúčanô febrúar 2015 :
# nevieš ako poslať fotky bez toho aby sa zničila kvalita fotky? Použi dropbox.
# nebavia ťa už pesničky na YouTube ? Stiahni si spotify
# máš malú DIY predstavivosť? Skús pinterest
# málo životných a múdrych myšlienok ? Kúp si Bodaj bi!
# či by si radšej dopisoval/a knihu? Skús mágiu od Keri Smith-a
# stále sa nudíš? stiahni si mega-šupa dobrú PC hru Life is strange. (almost môj život)

a keď si maturant tak sa uč!
H&M deja ví vsuvka: 



kvázi dostupné:    okuliare TU                             nohavice  TU
                                      košela   TU                         
               

A toť s doufáním posledné zimné photoshooting:





     A na záver sa chcem poďakovať všetkým
 ľudom, ktorý ste mi prispeli lajkom v bloger roka! :) 

1 komentár:

  1. Your article is extremely useful.Everyday your diary inspire ME nice deal} and helped to develop one thing new like I actually have developed a replacement app where to get spotify premium apk
    : this is often great and pleasurable.Thanks for the awing posts , please keep updated often.

    OdpovedaťOdstrániť

Každý komentár mi vyčarí úsmev na tvári :)