sobota 20. decembra 2014

Tradičná zima je so sňahom, naša je so slnkom.

Dneska to nebude o Vianociach, ani o svetielkach.. možno to bude aj so svetielkami (to by som si neodpustila) no bude to o bárs čom, čo mám v počítači zabudnuté mojou mysľou v útrobach mysle, prežité mojimi nohami či vypočuté mojimi ušáma. Opäť s mojím chybným slovníkom

             Všetko najlepšie k narodeninám.
             Ďakujem, ty blogerka.
                   (- vou kto už číta moje chlábotiny)


So.. whatareyouwaittingfor?



 Stihla som ísť aj vo vlaku zazazazadarmo. Smer Bratislava hlavní nádraží... Len tak. Hľadať automaty na mestskú - výrobca lístkov.





    Chceme ísť do Paríža.



Nepovec mi, že nechceš kinderko keď ho tam vidíš tak pekne hačať vo vitríne. 

   #nájdichybu


To keď idem autom niekde kde ma kolesá zavedú. Ovšem, do lesa...



Proste, ja neviem prečo, ale keď môjho psa osprchujem tak chytí psychické-depresívne stavy, absťáky, protesty a hrá sa na urazeného. Nekúpať čivavu.



A na mojom wishliste môžem odškrtnúť svetríky svetre, ešte golierikové tričká a môžme ísť do Paríža 



           Prajem ti krásne sviatky, nezadrhni sa s kaprom a na Silvestra nestrať peňaženku.
                                                                                                                         - Dominika






8 komentárov:

  1. Ja som taktiež šla do BA zadarmo, bol to úžasný pocit precestovať toľko kilometrov a len tak :3 SVETREEE

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a z kade si cestovala? je super, že také niečo vymysleli :D

      Odstrániť
  2. Ta fotka lesu je krásná a s tou poslední naprosto souhlasím:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ten sveter naľavo je hm? lebo ak hej, mám ho aj ja :)
    a tieto vlakové výlety sú najsuper :) my sa chystáme do KE :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na ľavo mám z kenvela a napravo z HM:) asi ten si myslela... Veru do KE By sme aj my išli len sa nedá na otočku a neni kde prespať :/

      Odstrániť

Každý komentár mi vyčarí úsmev na tvári :)