piatok 7. novembra 2014

We're at the start, the colours disappear

Počuli ste už novú pesničku od Lorde

Áno, ešte žijem! Prehrabala som koncepty a dneska sa mi hodí napísať krátky príspevok o šupovo šupových  skvelých obchodoch či kaviarní kde sa schováte pred týmto radosťou pokrývajúcim počasím. V stredu som bola na výlete po Trnave a našla som táááááááááákto krásnu kaviareň táááááákto útulnú a tááááááááákto retro. No ok, teraz k veci. Každý človek čo ma pozná vie, že som celá vintage, retro, babkovská, golieriková (fufu). Táto kaviareň sa nachádza na Františkánskej ulici úplne na konci a s pohodlným názvičkom "Leháro" vás ihneď upúta s výhľadom dnuká na krásne fotelky, gaučíky, mňamky a všetko retro-babkovské. No proste pre mňa.





Ďalšou super kaviarňou teda čajovňou je Epicure. 
Tú nájdete v Nitre na Štefánikovej hore v podkroví.
Válajte sa na zemi koľko chcete, vychutnávajte si čajík, kávičku alebo
 vodnú pri krbe s príjemnými ľuďmi s výhľadom na mesto.
Zahrajte si hry alebo len šírte lásku pri koláčikoch.
Príjemná hudba a prostredie. 10 / 10 .


A v neposlednom rade chcem poukázať na super obchodík (ktorý nájdete v Nitre, Bratislave) 
kde zoženiete veľmi zlaté darčeky na potešenie (ehm ale myslím, že vačšinou len 
pre ženské potešenie!) Malverns je to kde sa mi rozžiaria oči tisícky krát. 




Pretože: 
"Leháro máš vtedy, keď ťa obskakujú,
keď vypneš na chvíľu, prečítaš si starú knihu,
stretneš sa s priateľmi, podebatuješ, či zahráte si hru... "


1 komentár:

  1. Pieseň som počula, zbožňujem ju ♥
    Krásne miesta, určite by sa tam oplatilo zavítať!

    OdpovedaťOdstrániť

Každý komentár mi vyčarí úsmev na tvári :)