sobota 30. augusta 2014

DIY | škatuľka na bižutériu!

V mlynoch v Nitre nájdete jeden úžasný obchodík
 kde kúpite materiál od výmyslu sveta na výrobu vecí.
Strávila som v ňom niekoľko minút a samozrejme,
neodišla som bez toho aby som si niečo nekúpila.
No čo, nakupovanie míňanie peňazí, vie potešiť, nie? 
Takže pre dnes som sa rozhodla zverejniť hand-made krabičku,
škatuľku na drobnosti typu bižu.

Budeš potrebovať: 
  • drevenú krabičku vlastnej velkosti
  • lepidlo #akoinak
  • scrapbooking papiere
  • pravítko
  • ceruzku
  • nožničky
  • a malú špongiu (typu akú máš v krabičke od náušníc alebo retiazok) je na obrázku


Zmeraj si veľkosti krabičky a pravítkom si už 
iba načrtni zmerané hodnoty na papier.
Strihaj po kým vládzeš.
Asi takto: 


Potom začneš lepiť na krabičku nastrihané kúsky.
Kedže neverím, že si ich namerala presne (ani ja)
nožničkami si to uprav strihaaaaj .
Keď budeš mať všetko polepené, nechaj nech sa to troška usuší
a ďalej vystrihni zo špongie dostatočnú veľkosť ktorú vopcháš
do vnútra krabičky. (do hornej časti)
Bude ti to slúžiť ako držiak na náušnice. (nie, neviem čo mám so slovom držiak)
A výsledok? 





7 komentárov:

Každý komentár mi vyčarí úsmev na tvári :)