piatok 15. augusta 2014

DIY | candle držiak alebo bárs jak si to nazvy.

Piatkový večer a ja si doma craftím.
No čo, aspoň mám úsmev na tvári s plamienkom pred očami.

Čo potrebuješ?
  • noviny ( najlepšie tie čiernobiele, ja mám dokonca maďarské katolícke, super Domča)
  • špagát 
  • nožničky (použila som vrúbkové, ktoré strihajú vlnkovo)
  • sviečku
  • lepidlo
  • trpezlivosť (hóódne...dva krát som strihala od začiatku)
  • nejaký zaváraninový pohár (veľkosť už nechám na tebe)


                               

Takže vystrihneš z novín takú veľkosť akú potrebuješ na svoj pohár.
Keď máš papier prichystaný, vystrihneš doňho, dve oproti sebe srdiečka.
Lepidlo (tekuté) roztrieš po pohári (dúfam si sa už naučil používať lepidlo) a papier naň nalepíš.
Celé to poťapkaj bárs jak sa tebe páči.
Na záver dáš dole samozrejme vrchnák z pohára a ozdobíš to mašličkou zo špagátu.
Tadá: 



                                   




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Každý komentár mi vyčarí úsmev na tvári :)