nedeľa 24. augusta 2014

Aj toto patrí k môjmu letu.

Dneska sa mi stala zvláštna vec. Bola som z nej absolútne nervózna už 3 dni dopredu.
Predstavte si, že sa s niekým pohádate a viac ho neuvidíte.
Len sem tam ho zazriete v meste či niekde inde.
Proste už nebude pre vás existovať.

Po piatich rokoch som si na teba spomenula a zamyslela sa, aké by to bolo keby.
Keby si bol obyčajným človekom v mojom živote tak sa už asi ani nikdy nezamyslím.
No proste som sa rozhodla vyhľadať človeka ktorého som nevidela 5 rokov.
Nie je to veľká  čudná vec?

Každopádne skúsila som niečo čo som ešte nespravila.
Každopádne nie tá osoba si mňa vyhľadala, ale ja ju.
Každopádne hodnotím to fajn.

... a teraz je to zvláštne, že v adresári mám o číslo na viac.



Ďalej, som sa bola dať fotiť.
Čáčaa ako modelka. (nie už nechcem byť modelka, stačilo raz!)
Chcela som vedieť aké je to nechať sa fotiť osobe ktorá vie fotiť.
Vyšlo veľa super fotiek pri ktorých som sa musela aj smiať.
Kedže boli veľmi dobré ohlasy, každý fotky chválil tak TU nájdete slečnu čo ma fotila.
(a sú tam aj fotky nebudem ich dávať aj sem lebo už tie fotky vidím hádam všade)

A tak si vychutnávam predposlednú letnú prázdninovú nedeľu. Ave!


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Každý komentár mi vyčarí úsmev na tvári :)