sobota 19. júla 2014

DAYS GO BY

Tak v prvom rade si pustite túto super letnú pesničku !!

Ako trávim letné obdobie? Leňošením a občasnými výletmi do blízkych miest. Po dvoch rokoch som konečne stretla moju best american friend ever: Chelsea na afterparty z tábora do ktorého som žiaľ tento rok nešla. Potom som trávila deň s mojím priateľom vo Wellness- Kalná. Bola na super Movie Night-e v Leviciach a prežila cestu z Levíc do Nitry skoro cez Nové Zámky. (Hah) A ešte sa chystám pobehať pár kamošiek ktoré mi už moc chýbajú a prežiť pár prespávačiek a kopec ďalších vecí.

Rozhodla som, že zverejním pár blogov a stránok, ktoré sledujem  počas tej domácej-letnej nudy.

                                                     
                                      
                                                           THE DOMINICA
pretože jej blog má super duper pozitívnu energiu spestrenú mega fotkami!


                                         WORLD NEEDS BLONDES
pretože má elegantný look a zaujala ma na prvý pohľad


                           ETERNAL SUNSHINE OF THE SPOTLESS MIND
pretože Tinku poznám z tábora a v jej blogu veľa krát nájdem seba



A ak sa stále budeš nudiť a nemať čo čítať otvor si pinterest a skús niečo tvoriť-čítať-pozerať.
Alebo pozri super seriál Once upon a time- začneš pozerať a už sa nebudeš vedieť odtrhnúť.
A keď sa chceš duchovne obnoviť za pomoci pár skvelých slov, napíš mi a zoženiem ti túto skvelú knižku.

A pár v obrázkoch: 









 
















2 komentáre:

Každý komentár mi vyčarí úsmev na tvári :)