streda 18. júna 2014

príbeh II.C

A je tu. Konečne dlho očakávaný koniec školského roka. Nechce sa mi uveriť, že za chvíľu budem žiačka tretej triedy a to som len teraz nastupovala ako prváčka do neznámej školy. Čo som sa za tento školský rok naučila?


  • na tejto škole sa nedávajú známky podľa toho ako sa učíš...
  • na tejto škole je príliš veľa rozmaznaných slečien
  • na tejto škole sa nájde pár nenormálnych učiteľov
  • každý kope za seba



Dobre, negatívnych vecí by stačilo. Hovorí sa, že stredná škola je najkrajšie obdobie z detstva.
Viete čo? Aj napriek všetkým bodom, ktoré som spomenula som rada, že som žiačka práve na tejto škole v nenormálnej babskej triede. Pretože keby nie som tu, tak neviem čo je to smiať sa na úplných sprostostiach, nevedela by som ani ako akceptovať iné názory a nevedela by som ako nastoliť ticho v triede s 34 babami. Sú dni kedy by som najradšej do tej šibnutej triedy na najvyššom poschodí ani nevstúpila, ale keď si spomeniem na dievčatá, ktoré pred pár dňami zomreli (Zuzka a ostatné baby odpočívajte v pokoji) tak mám väčšiu chuť žiť a počúvať každodenné "drísty" spolužiačok.

Takže.. teším sa na ďalšie dva roky.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Každý komentár mi vyčarí úsmev na tvári :)