pondelok 19. mája 2014

melanchólia

Zúfalo sedím v rozospatej posteli.

Potrebujem prázdniny. 
Potrebujem nájsť môj mobil.
Potrebujem spraviť záverečné skúšky.
Musím sa venovať viacej priateľom okolo mňa.
Musím sa venovať viacej Bohu.

A pri tom sedím, schúlená v rohu mojej novej izby, pozerám na fotky na stene, spomínam ako bolo dobre.
Odtiahla som žalúzie a svetlo sa dostalo do izby. Rozsvietilo celú miestnosť. Obloha bola konečne po týždni modrá. Kiež by aj tento týždeň dopadol tak dobre. Mám pred sebou posledný týždeň autoškoly, potom už len čakám na skúšky. Panika ma chytá už teraz. Dneska sa chystám ísť na políciu a ohlásiť odcudzenie majetku. Ako môže človek nájsť mobil a nevrátiť ho? Kedže som pesimistická ako vždy, neverím, že sa nájde. Už som ako... ako melancholik.

"Je založený veľmi emotívne, málo impulzívny, so sklonom k trudnomyselnosti.    Vyznačuje sa labilitou, zvýšenou citlivosťou, introvertnosťou, psychomotorickou  pomalosťou, skleslosťou, sklonom k samote, smútkom, strachom, neagresivitou,    pocitmi bezmocnosti a hlbokým prežívaním i bezvýznamných udalostí." 

Tuším. No nie celkom. Asi potrebujem pauzu. Nie je čas. Potrebujem sa vyspať
z-n-o-v-u-z-r-e-g-e-n-e-r-o-v-a-ť. Príliš dlhé slovo na ráno.
Idem si radšej prečítať ten blog kde šaliem radosťou.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Každý komentár mi vyčarí úsmev na tvári :)