štvrtok 20. februára 2014

V PIATOK SKORO RÁNO.

2:30.

Noc, všetci spia. Je posledný školský deň pred jarnými prázdninami a v škole vyčíňa chrípka s názvom kucikuc. Bohvie čo to je...  Viem, že 30% školy chýba a predlžuje si prázdniny.

Novinka číslo dva,  patrím medzi nich aj ja. Nemám nič proti variante "predĺžené prázdniny" ale sedieť o pol tretej na posteli, kašľať, nevedieť kvôli tomu spať, nie je nič pre mňa. To radšej sedieť v škole.

Tak z donútenia píšem blog.

Lebo nemôžem spať.

Už nech je zajtra... Teoreticky už je dneska. Mám na pláne robiť mafiny a pozerať film a žiadna SZŠ-ky pomenovaná chrípka kucikuc mi v tom nezabráni.

Je super počúvať mačky.
O takomto čase.
Už hodinu.
DAMN!

A potrebujem mať to okno otvorené! Lebo sa mi lepšie dýcha. Och... Pľúca závislé na kyslíku. Už som ako moja kamoška Mary, ktorej treba NONSTOP vetrať lebo prídeme o kyslík.Haha.

Aj tá teraz spí.
Každý.
Okrem mňa.
..... A MAČIEK.

Asi idem posielať šialené hlasové správy na Facebooku a rozosmievať ľudí, ktorí si to ráno pustia.

Najdlhšia noc.

(s mačkami)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Každý komentár mi vyčarí úsmev na tvári :)